Employee of the Month (2006)

Trochę wstyd jest się do tego przyznać, ale pewnie dlatego nazywa się to 'guilty pleasure'. Otóż moją wstydliwą przyjemnością są komedie z Danem Cookiem. Wiem, że są głupie i prymitywne, ale co tam i tak je lubię. Dlatego w ramach nadrabiania zaległości postanowiłem sięgnąć po "Pracownika miesiąca" – pierwszą dużą komedię z główną rolą Cooka.



Ku mojemu zdumieniu film zupełnie nie przypomina następnych jego filmów. Nie seksi się, zero nagości, prawie brak durnowatych dowcipów poniżej pasa. Następne filmy były głupie, ale jednak mają swój humor. Ten niestety ma najgorszą z wad komedii – jest po prostu nudny. Chyba ani razu się nie zaśmiałem. Całość jest tak wymuszona, że trudno się nią bawić. Wiedziałem, że film będzie zły, a jednak nie sądziłem, że aż tak bardzo.

Ocena: 4

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

Tonight I Strike (2013)