Hitman (2007)

Długo nie mogłem zebrać się do obejrzenia "Hitmana". Z jakichś powodów wydawało mi się, że będzie to kompletny koszmar. Filmy takie jak "Max Payne" zdawały się jedynie wzmacniać to moje przekonanie. W końcu jednak przemogłem się i obejrzałem film... i zupełnie tego nie żałuję.


Timothy Olyphant bardzo dobrze poradził sobie w roli anonimowego perfekcyjnego zabójcy. Jak dla mnie mógłby być jeszcze mniej 'seksualny', ale nie znam gry, więc nie wiem jaki tam jest Agent 47. Fabuła mimo oczywistych logicznych luk trzyma się nawet nieźle i ogólnie jest to film na tym samym poziomie, a miejscami nawet lepszy niż choćby "X-Men: Ostatni bastion". Problem z tym filmem jest taki, że brakuje mu tempa. Całość jest ospała i za bardzo chaotyczna. I dotyczy to nie tylko fabuły filmu i reżyserii, ale też chociażby muzyki. Jest kilka fajnych tematów muzyczny, ale trafiło się też zgniłych jaj, od których można ogłuchnąć. W sumie jednak jest to całkiem niezłe kino.

Ocena: 6

Ps. Szkoda, że film nie przypomina zupełnie tego, co jest w zwiastunie.

Komentarze

  1. Film Hitman dla osoby, która nie grała w gry z serii jest całkiem przyzwoitym filmem. To prawda, ale jeśli spędziłeś trochę czasu na wykonywaniu misji Agenta 47 to ciężko Ci przełknąć ten obraz. Nie ma w nim wielu rzecz za jakie ludzi kochają 47.

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie cieszę się, że gry nie znam i mogłem bez wyklinania twórców film sobie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Son of a Gun (2014)

After Earth (2013)

Sex Tape (2014)

The Entitled (2011)