Step Brothers (2008)

Adam McKay nigdy nie miał podobnego poczucia humoru do mnie, więc wcale nie dziwi mnie to, że "Bracia przyrodni" nie do końca mnie śmieszyły. Historia dwóch niedojrzałych facetów jakoś tak przeszła obok mnie i ledwie parę razy wzbudziła mój prawdziwy uśmiech. Wiedziałem gdzie są dowcipy, mogłem je nawet logicznie uznać za zabawne i nieźle skonstruowane, jednak były mi one całkowicie obojętne.


Jest jednak kilka rzeczy, które z całą pewnością warte są sięgnięcia po płytę DVD. Przede wszystkim sceny muzyczne. Świetne i zabawne, naprawdę komedia w czystej postaci. Po drugie sceny z Kathryn Hahn, a przede wszystkim świąteczne bzykanko. Jak dla mnie jedna z najzabawniejszych scen. Po trzecie komentarz do filmu w formie muzycznej. Imponujące, nawet jeśli nie zawsze było najwyższych lotów, miejscami znacznie przewyższało wartość filmu.


Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

The Entitled (2011)