Fallout (2010)

Druga krótkometrażówek w serii "Futurestates" zdecydowanie nie jest przeznaczona dla kobiet. A już w szczególności dla kobiet, które mają nadzieję na założenie rodziny. Przesłanie "Fallout" jest dość proste, choć mrożące krew w żyłach. Chcesz kobieto usłyszeć deklaracje miłości od swego chłopa? chcesz, by zadeklarował, że jest gotowy na związek i dziecko? Zatem módl się o bombę atomową, bowiem tylko wtedy jest on gotów przyznać, że bez ciebie nie może żyć. Fakt, że film nakręcił facet dużo o nim mówi...


Co do samego filmu to mam mieszane uczucia. Podoba mi się użyta technika. Z drugiej strony w większości scen widać, że wszystko było nagrywane w pokoju. Tło, drugi i trzeci plan zostały nałożone dość niestarannie, przez co wszystko sprawia wrażenie sztucznej inscenizacji. Do tego dochodzi przeciętne aktorstwo. Oglądając film miałem wrażenie, że mam do czynienia z materiałem z aktorskiego szkolenia.

(Jake Muxworthy)

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Blackhat (2015)