Los labios (2010)

Wybierając się na ten film tak naprawdę nic o nim nie wiedziałem. Dlatego też był on dla mnie sporym zaskoczeniem. Mogłem się wiele spodziewać po filmie zatytułowanym "Usta", ale z całą pewnością nie tego, co zobaczyłem. Okazało się, że "usta" to historia trzech kobiet, które przyjechały na głęboką prowincję robić wywiady środowiskowe i szczepić dzieci. Przez półtorej godziny tylko to się w zasadzie dzieje. "usta" są prawie jak dokument. Nie zdziwiłbym się, gdyby osoby, które przepytują bohaterki grały same siebie.


Niestety "Usta" okazały się filmem nudnym. Owszem, poruszana problematyka jest interesująca i ważna, ale tu oceniam film a nie jego temat. Zazdrościłem tym, którzy byli w stanie zasnąć. Ja nie potrafię spać w kinie, więc pozostawało mi wiercenie się na fotelu i czekanie, aż seans dobiegnie końca.

Ocena: 3

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Paradise (2013)