A Perfect Getaway (2009)

Oto paradoks. David Twohy zrobił dokładnie to, czego chciałem. Ale, ponieważ od początku było dla mnie oczywiste, że tylko w tej formie historia będzie miała ręce i nogi, kulminacyjny zwrot akcji nie był dla mnie żadnym zaskoczeniem, a przez to całość nie wywarła takiego wrażenia, jak powinna.


Trzeba jednak oddać sprawiedliwość. Twohy bardzo fajnie poprowadził narrację i tak wszystko pokazał, że naprawdę bałem się, iż pójdzie po linii najmniejszego oporu i zawali całość. Końcowa rozgrywa jest świetnie zmontowana, pokazana w sposób dynamiczny. Aktorzy też się spisali. Spodobał mi się przede wszystkim Chris Hemsworth, który pokazał, że nie musi być śliczniutkim chłoptasiem z boskim rodowodem. Ciekawe tylko, czy znajdzie się ktoś, kto da mu jeszcze szansę wykazania się w repertuarze wbrew jego prezencji.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

היום שאחרי לכתי (2019)