志明與春嬌 (2010)

Wow. Bardzo pozytywne zaskoczenie. Jeden z lepszych filmów o zakochiwaniu się, jaki widziałem w ostatnim roku. Twórcy wykazali się jednocześnie dużą wrażliwością i umiejętnościami przekazania emocji widzom. Naprawdę wciągnąłem się w tę historię i kibicowałem bohaterom. Nawet ich nałogowe rozterki do mnie przemawiały, choć przecież sam nie palę.


Nie spodziewałem się tak dojrzałego, a jednocześnie tak "normalnego" filmu od Chińczyków. Docierające do Polski produkcje dzielą się w zasadzie na dwie kategorie: minimalistyczne kino artystyczne i kino akcji/historyczne. Tymczasem "Palący romans" pokazuje, że i w innych gatunkach mają się czym pochwalić.

Ocena: 7

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Blackhat (2015)