T is for Trick (2011)


Film bierze udział w konkursie, w którym nagrodą jest znalezienie się w projekcie "The ABCs of Death". Nie widziałem innych filmów konkursowych, ale ten nie wydaje mi się, by miał jakiekolwiek szanse na wygraną.

T is for Trick from Shade Rupe on Vimeo.


Pomysł całkiem niezły, twist został dobrze zaplanowany. Nie podoba mi się za to sposób narracji, a przede wszystkim scena kluczowa, która wypadła sztucznie. Wydaje mi się, że reżyser przedobrzył. Nie potrzebnie poszedł w stronę artyzmu, jego mowa przez obrazy jest bełkotliwa, sprawia wrażenie pretensjonalnej i nieprzemyślanej. Mam nadzieję, że w "Alfabecie śmierci" znajdzie się lepszy filmik.

Ocena: 3

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

The Entitled (2011)