21 Jump Street (2012)


Zupełnie nie dziwi mnie fakt, że "21 Jump Street" stało się kasowym przebojem. Dziwi za to opóźnienie w Polsce (a przez chwilę wydawało się nawet, że w ogóle do kin nie wejdzie). Niby u nas komedie kumpelskie nie są zbyt popularne, ale nawet ja, który też się już przejadłem podobnymi filmami, przyznaję, że jest to rewelacyjna rozrywka.


Rzecz ma sporo kapitalnych scen. Mnie do łez doprowadziła scena "palcówki" i odlot głównych bohaterów po dragach. Świetne były eksplodujące kurczaki, aromatyczny Chrystus i scena aresztowania w parku. Tatum i Hill tworzą wdzięczną komediową parę. Dave Franco już wkrótce będzie miał równie wiele fanek, co jego bardziej znany brat. I jest jeszcze Ice Cube, który bardzo mnie zaskoczył brawurową kreacją opartą na wszelkich możliwych stereotypach.

Film w pewnych chwilach trochę zbyt mocno wyhamowuje. Ale i tak była to przednia zabawa.

Ocena: 7

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

The Entitled (2011)