Your Sister's Sister (2011)


Kurcze, i jak ja mam oceniać "Siostrę twojej siostry"?! To naprawdę ciekawy, mądry, intrygujący film o międzyludzkich relacjach i uczuciach. Jest zabawny, dobrze opowiedziany, fajnie zagrany, chwilami rzewny, chwilami nieco odjechany. Tyle tylko, że widziałem "Humpday", i cóż, Lynn Shelton nie ruszyła z miejsca. Zmieniła bohaterów, ale to są te same problemy, te same komplikacje, nawet scena, na której rozgrywa się historia jest podobna.


Najzabawniejsze jest to, w jaki sposób reżyserka wykorzystuje Marka Duplassa. W "Humpday" grał zwyczajnego heteryka, który wraz z kumplem wpadł na genialny pomysł, że nakręcą film, o tym jak uprawiają seks. Tym razem gra postać, która uprawia seks z lesbijką. Aż strach pomyśleć, co będzie w kolejnym filmie. Mam jednak nadzieję, że Shelton w końcu minie faza monotematyczności i opowie inną historię. Choć, jeśli w dalszym ciągu jej filmy będą na podobnym poziomie, to powtarzanie się jestem w stanie jej wybaczyć.

Ocena: 7

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Son of a Gun (2014)

After Earth (2013)

Sex Tape (2014)

The Entitled (2011)