En kongelig affære (2012)


To jedna z tych historii, które wolałbym przeczytać. Jest tu wszystko, co dobra opowieść powinna mieć w sobie: namiętność, ideały, konflikty i intrygi, naiwniacy, którzy posiedli władzę i bezwzględni polityczni gracze, miłość, przyjaźń, zdrada.


Niestety w wersji filmowej rzecz nie jest aż tak atrakcyjna. "Kochanek królowej" wydał mi się obrazem nudnym, który ciągnął się i ciągnął i ciągnął. Fajna obsada nie była w stanie zainteresować mnie tym, co się działo na ekranie. Jak dla mnie było to spore rozczarowanie, w końcu jest to duński kandydat do Oscara.

Ocena: 5

Ps. Søren Malling fajnie wypadł.A Alicia Vikander w XVIII-wiecznych kostiumach wygląda uroczo.

Komentarze

  1. A Mads Mikkelsen? Szkoda, że tak słabo oceniasz, bo miałam wielką ochotę na ten film ze względu na niego. A tak, to mam tylko ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mads jest ok, ale on prawie zawsze jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ale dlaczego "prawie zawsze"? Uzasadnij, proszę, jakimś przykładem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Strawińskim niestety mnie nie oczarował. W "Podziemnym froncie" też było nieciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, jako Strawiński wypada mniej nadzwyczajnie, ale to raczej wina samego filmu, tzn. reżysera, scenarzysty, samego Strawińskiego w oryginale (w tej roli jest najmniej pociągający fizycznie) niż jego. "Podziemnego frontu", być może na szczęście dla tego aktora, nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

The Entitled (2011)