Biec w stronę Ty (2012)


Chyba jestem już za stary na niektóre filmy. Rozegzaltowane dziewojki, które stroją banał w królewskie szaty wyszywane przedziwnymi metaforami nie robią na mnie wrażenia. Dlatego też opowieść o niezrozumiałej, wrażliwej dziewczynce, która wyrosła na naiwną (by nie powiedzieć bezmyślną) kobietę zdumioną faktem, że ignorując faceta doprowadziła do tego, że ten znalazł sobie wdzięczniejszy obiekt dla swych uczuć była mi zupełnie obojętna. A scena w wodzie wywołała uśmiech pobłażania. Ale niczego innego nie oczekiwałem od filmu o TAKIM tytule.


Nie skreślam filmu zupełnie tylko dlatego, że podobała mi się schizofrenia głównej bohaterki. Jak również kilka scen, które fajne są jednak wyłącznie w oderwaniu od fabuły obrazu.

Ocena: 3

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Les dues vides d'Andrés Rabadán (2008)