डॉन २ (2011)

Co za szokujące rozczarowanie. "Don" swego czasu bardzo mi się podobał, więc wiedziałem, że prędzej czy później obejrzę kontynuację. Niestety film nie dorasta jedynce do pięt.


Rozczarowuje tu wszystko. Na dwie i pół godziny filmu są w zasadzie tylko dwie piosenki (nie liczę napisów końcowych) i do tego tak słabe, że niewarte wspominania. Pozostaje więc fabuła, która została tak rozciągnięta, że pojawiło się w niej pełno dziur. Ponad godzina rabowania banku, to naprawdę spora przesada. W pewnym momencie zorientowałem się, że gapię się w ekran jak otępiały i w ogóle nie śledzę tego, co się dzieje na ekranie, a jednak okazało się, że praktycznie nic nie straciłem. No i jeszcze dlaczego Hrithik Roshan ma taką małą rolę?? Już lepiej by było, gdyby go nie było, przynajmniej nie robiłby mi apetytu na więcej.

W tym wszystkim był jeden plus, to Priyanka Chopra , która wciąż jest śliczna.

Ocena: 3

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

The Entitled (2011)