Killer Joe (2011)

Jeśli nie masz w czymś doświadczenia, lepiej nie bądź zbyt pewny tego, że jesteś na tyle sprytny, by sobie z sytuacją poradzić. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że znajdzie się parę osób mądrzejszych od ciebie. Ale nawet jeśli sprytem bijesz na głowę całe trailerowe towarzystwo, to i tak możesz paść ofiarą głupiego przypadku, bo jak to mówią life is a bitch.


"Zabójczy Joe" to przez długi czas solidne kino, ale tak naprawdę niczym specjalnym się nie wyróżniające. Za to pod koniec robi się ciekawie. Scena obciągania udka z KFC jest bezcenna. A sam finał przypomina raczej najlepsze slasherowe jatki. McConaughey jest świetny, ale na głowę bije go Church, kiedy z rezygnacją patrzy, jak odkrywana jest cała prawda o szambie, w jakim się znalazł. Gdyby nie ostatnie 20 minut, film miałby u mnie o co najmniej jeden punkt gorszą notę.

Ocena: 7

Komentarze

  1. Jeden z niewielu filmów, jakie udało mi się obejrzeć przed Tobą. Przynajmniej skomentować. A film jest, jak dla mnie, świetny. Osobiście uważam, że stoi on scenariuszem i aktorstwem. Czy Juno Temple, nie jest świetna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, aktorsko jest bardzo dobry. Temple znakomita. Jednak przez większość filmu była to dla mnie bardzo standardowa powiastka o chłopkach-roztropkach. Dopiero końcówka przekonała mnie, że jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

Paradise (2013)

Tracks (2013)