It's a Disaster (2012)

Lubię takie kino. Starcie dwóch niepasujących ze sobą konwencji, które prowadzi do bardzo zaskakujących rezultatów. Z jednej strony "Taka piękna katastrofa" to komediodramat obyczajowy o kilku parach i ich nie zawsze harmonijnych relacjach. Z drugiej strony kino apokaliptyczne, kiedy to Stany Zjednoczone stają się ofiarą bliżej niezidentyfikowanych ataków terrorystycznych. To, co mamy okazję oglądać na ekranie stanowi przedziwną mieszankę, zaskakująco odświeżającą i interesującą.


Ale choć bardzo chciałem polubić ten film, nie do końca mi się to udało. Coś mnie cały czas uwierało, coś mi tu nie pasuje. Mam wrażenie, że zabrakło w całej opowieści ikry. Tempo narracji jest jak na mój gust zbyt powolne, starcia bohaterów pozbawione są kopa, co bardziej absurdalne pomysły prezentowane są w sposób zbyt łagodny. Tak więc film oglądało mi się fajnie, ale mimo wszystko z kina wyszedłem nieco rozczarowany.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)