Ninja (2009)

"Ninja" trafił w moją sentymentalną strunę. Kiedyś oglądałem tego rodzaju filmy hurtowo. Ale potem VHS-y wypadły z obiegu, a wraz z nimi jakoś minęła mi ochota na kino kopane. Film Isaac Florentine doskonale wpisuje się w tamte produkcje i może dlatego oglądałem "Ninję" z taką przyjemnością.


Gdybym miał oceniać "Ninję" obiektywnie, tu musiałbym go uznać za straszną kichę. Fabuła ledwo się klei, a i tak pełno jest dziur i nielogiczności (skąd na przykład Temple wie, gdzie dokonana będzie wymiana i jak się Masazuka zorientował, że na niego też dybią?). Na szczęście film został tak zrobiony, że lewa półkula mogła sobie odpocząć i wyłączyłem myślenie. Potraktowałem całość jako testosteronową bajeczkę z fajnie kopiącym Adkinsem. I to wystarczyło, by dać mi satysfakcję.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

היום שאחרי לכתי (2019)