The Sweeney (2012)

"Lotna brygada" jest naprawdę znakomitym filmem policyjnym. Ma ciekawą intrygę kryminalną powiązaną ze skomplikowanymi relacjami osobistymi. Ma też interesujących bohaterów, którzy zostali całkiem dobrze odegrani. Powinienem więc piać nad filmem z zachwytu. Tak jednak nie jest.


Od czasu do czasu trafiają mi się takie filmy. Wiem, że są dobre. Wiem, że nie bardzo mam się do czego przyczepić. A jednak nie potrafię się do nich przekonać. Przy "Lotnej brygadzie" miałem spory problem, by utrzymać uwagę. Całość, mimo ewidentnych atutów, bardzo mnie męczyła i łapałem się na tym, że nudzi mnie to, co się dzieje na ekranie i kusi mnie, by przestać oglądać. Najgorsza jest końcówka pierwszego aktu, zanim intryga się zagęści. To był dla mnie prawdziwy test na wytrzymałość. Na szczęście przeszedłem go i wytrwałem do końca.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Les dues vides d'Andrés Rabadán (2008)