High School (2010)

Podziwiam reżysera. Wydawało mi się, że poszedł na łatwiznę. Bo też, czy może być coś łatwiejszego od nakręcenia komedii o tym, jak całe liceum obżarło się murzynkiem z marihuanowym nadzieniem? Daj bohaterom się najeść i zabawa gotowa, prawda?


Okazało się, że jednak tak nie jest, a przekonał mnie o tym właśnie reżyser "Szkoły na haju". Ze zdumieniem naliczyłem może pięć zabawnych momentów w całym filmie! I to tylko dlatego, że dość łagodnie podszedłem do zdefiniowania tego, co uważam za zabawne. "Szkoła na haju" jest niebywale bezbarwnym, pozbawionym pomysłu na humor, filmem. Gdyby mi to ktoś powiedział przed obejrzeniem filmu, to bym nie uwierzył. Przecież nie można być aż tak kiepskim twórcą. A jednak! No cóż, świat kina nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. I w sumie to dobrze.

Ocena: 5

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

Tonight I Strike (2013)