Clear History (2013)

W to, że Larry David wielkim komikiem jest, muszę niestety wierzyć na słowo (no dobra u Allena był świetny). "Co było, a nie jest" jeśli ma być popisem jego komediowego talentu, to przekonało mnie jedynie do tego, że nie jest to moje poczucie humoru. Dawno już na żadnej komedii tak bardzo się nie wymęczyłem jak tutaj!




To była nieznośna męczarnia. Kolejni aktorzy, których lubię, pojawiali się tu w skeczach tak drętwych i tak mało śmiesznych, że z każdą minutą popadałem w coraz większą depresję. W pewnym momencie musiałem sobie wręcz zrobić przerwę w oglądaniu. A to już naprawdę świadczy o ekstremalnie wysokim poziomie męczarni. A najgorsze jest to, że cały czas miałem nadzieję na chociaż jeden dowcip, który mnie rozśmieszy. W końcu Mottola nakręcił "Supersamca" i "Paula". W obsadzie są zaś Hamm (który miał fantastyczny epizod w "Druhna" i był przezabawny w "Zapiskach młodego lekarza"), Hader (który w ogóle jest zabawny) i Keaton (który był jedynym promykiem, przypominając mi swoje komediowe popisy sprzed 20 lat).

Jeszcze nie mogę wyjść z szoku po tym, jak niemożliwym do obejrzenia był to film.

Ocena: 2

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Insurgent (2015)

Paradise (2013)