Pawn (2013)

Po ocenach na IMDb i Filmwebie widzę, że "Pionek" nie przypadł do gustu szerszej publiczności. Jestem w stanie to zrozumieć. Fabularnie nie jest to bowiem kino najwyższych lotów. Ma swoje dziury i wyboje. Ale mnie to zupełnie nie przeszkadzało. "Pionek" to typowe vhs-owe kino, które pasuje tylko do telewizyjnego ekranu. To wstydliwa rozrywka, rzecz głupia, ale na swój sposób zabawna. W każdym razie mnie bawiła.




"Pionek" należy do tej grupy filmów, które powstały nie dla rozgłosu i chwały, lecz z czystej przyjemności bawienia się w kino... A przynajmniej takie sprawia wrażenie. Nie ma tu żadnej głębi, wszystko opiera się na prostej grze w plątanie faktów. "Pionek" nie wymaga od widza niczego poza skupieniem odrobiny uwagi. Wystarczy rozsiąść się wygodnie w fotelu i pozwolić nieść bezpretensjonalnej akcji, którą napędza imponująca, jak na tego rodzaju produkcję, obsada. Większość z nich nie ma zbyt wiele do zagrania, to prawda, ale to, co robią, wychodzi im na tyle dobrze, że tylko zwiększył poziom mojej satysfakcji.

Ocena: 6

Komentarze

  1. Odpaliłem trailer i zawiało nudą. Co tam robi Whitaker? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jego usprawiedliwienie powiem, że nie ma go w filmie zbyt dużo

      Usuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

היום שאחרי לכתי (2019)