Fright Night 2 (2013)

Pozytywne zaskoczenie. Naprawdę nie spodziewałem się, że na tym filmie będę się bawił aż tak dobrze. Jako fan tanich, kiczowatych horrorów jestem w pełni usatysfakcjonowany tym, co zobaczyłem.



"Postrach nocy 2" nie ma nic wspólnego z pierwszą częścią... poza imionami bohaterów i ogólnym zarysem fabuły. Przyświecał mu też zupełnie inny cel. Pierwszy "Postrach nocy" miał zarobić pieniądze, drugi powstał wyłącznie dla frajdy. Dzięki pominięciu rynku kinowego, twórcy mogli popuścić wodze fantazji. Dzięki temu lepszym podtytułem dla tego filmu byłoby "krew i cycki" – szczególnie tego pierwszego jest zadziwiająco dużo.

Film jest oczywiście głupi, nielogiczny, a chwilami absurdalny. Ale w tym przypadku nie jest to wcale wadą, lecz zaletą. "Postrach nocy" to niezobowiązująca zabawa, prosta frajda i kilka chwytliwych jednozdaniowców. Aż dziwne, że tak długo film czekał na to, aż po niego sięgnę. Cieszę się, że nie zdecydowałem się na jego zignorowanie.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)