Hot Guys with Guns (2013)

Cóż, "Brooklyn 9-9" to to z całą pewnością nie jest. Jednak film nie rozczarował mnie. Spodziewałem się nieco głupawej komedyjki o gejach, Hollywood i prywatnych detektywach i dokładnie to dostałem.




Intryga nie jest specjalnie wydumana, ale w tego rodzaju produkcji sprawdziła się doskonale. Bohaterowie może i są nieco zbyt jednowymiarowi i nie do końca wydaje się to być intencjonalną parodią detektywistycznej formy, ale są sympatyczni, a grający ich aktorzy wprowadzają odpowiednią dynamikę, by całość oglądało się przyjemnie. Jak dla mnie było w tym filmie trochę za mało dowcipów nabijających się z gatunku detektywistycznego, a za dużo gejowskich inside-joke'ów, ale i to byłem w stanie jakość przetrawić.

"Hot Guys with Guns" to rzecz w sam raz na przerwę od myślenia. To rozrywka luźna, miła, lekka i nic więcej. W tym przypadku to jednak nie są wady, lecz zalety.

Ocena: 6

PS. Alex Minsky w takim filmie? To mnie zaskoczyło.

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Les dues vides d'Andrés Rabadán (2008)