The Gunfighter (2014)

Najprostsze pomysły są najlepsze. Oto saloon, grupa postaci typowych dla westernowej opowieści. Wszystko zmienia się, gdy pojawia się Głos. Nagle na jaw wychodzą wszystkie perwersje, jakie plenią się na Dzikim Zachodzie...




"The Gunfighter" to jedna z najlepszych komedii tego roku. Fantastyczny skecz, którego punktem centralnym jest głos Nicka Offermana. To dzięki niemu absurdalne rzeczy, jakie wygaduje, stają się jeszcze bardziej absurdalne, nakręcając spiralę niekontrolowanego śmiechu. Mam nadzieję, że dostanie przynajmniej nominację do Oscara.

Ocena: 10

Komentarze

  1. świetny filmik, ale dla akademików owce i "itchy whore" mogą okazać się zbyt wielkim wyzwaniem, przywołać im niechciane wspomnienia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam wolę mieć nadzieję, że wspomnienia nie są aż tak niechciane :)

      Usuń
  2. Faktycznie zabawne. Może nie uśmiałem się tak jak ty, ale te 8 minut wysiedziałem z uśmiechem.:) 6/10 ode mnie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

Tonight I Strike (2013)