Nurse 3-D (2013)

Od kiedy tylko zobaczyłem pierwsze plakaty do filmu z Paz de la Huertą jako krwawą pielęgniarką, chciałem "Nurse" zobaczyć. Miałem nadzieję na niezły perwersyjny, fetyszowski slasher z Huertą w obcisłych kostiumach rozprawiającą się z kolejnymi samcami alfa. Niestety "Nurse" wcale o tym nie jest.




Co prawda pierwsza scena podsyca apetyt, bo pokazuje właśnie to, na co liczyłem. Ale potem "Nurse" zmienia się w dość oklepaną historyjkę lesbijskiej obsesji. Na dodatek nie jest ona wizualnie atrakcyjna. Przemocy i krwi jest niewiele, jeszcze mniej perwersji, a o jakimkolwiek napięciu można zapomnieć. Akcja rozpędza się dopiero w finale. Szpitalna jatka jest wyśmienita. Niestety jest to drugi i ostatni jasny punkt w całej fabule.

Dałem się uwieźć zapowiedziom, które okazały się bez pokrycia. I teraz nie wiem, czy chcę obejrzeć "Dzień" tego samego reżysera (obsada wydała mi się obiecująca).

Ocena: 4

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Paradise (2013)