Anchorman 2: The Legend Continues (2013)

Nie jestem wielkim fanem "Legendy telewizji". Jak na mój gust humor był tam zdecydowanie za suchy. Ale później Adam McKay się wyrobił ("Policja zastępcza" jest już komedią najwyższej klasy). Dlatego też postanowiłem dwójkę obejrzeć. I nie jestem zawiedziony.



"Legenda telewizji 2" okazała się całkiem udaną satyrą na współczesne media informacyjne. Szczególnie dostało się (chyba) Fox News, ale i inne absurdy zmieniające informacje w rozrywkę są tu bardzo trafnie wypunktowane. Pod względem scen komicznych, film nie jest zbyt równy. Są tu rzeczy, które autentycznie mnie bawiły, ale też takie, których humoru kompletnie nie byłem w stanie zrozumieć. Miałem też wrażenie, że twórcom mniej chodziło o stworzenie pełnoprawnej komedii, a bardziej o odtworzenie tego, co zrobili przy okazji pierwszej "Legendy telewizji". Dlatego też chwilami całość oglądać się bardziej jako reboot oryginału niż jego sequel.

Mimo wszystko po koszmarze, jakim była "Zbuntowana", "Legenda telewizji 2" okazała się doskonały detoksem.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)