The Opposite Sex (2014)

To było dziwne przeżycie. Tego rodzaju komedyjki zazwyczaj oglądam w domu na DVD. W zasadzie są one dla mnie synonimem "kina domowego". Dlatego też "Poskromić playboya" na dużym ekranie budziło mój dyskomfort. Miałem wrażenie, że film się tam marnuje, że nie pasuje do kina, a przez to, że wszystkie jego wady (których jest całkiem sporo) stają się jeszcze wyraźniej zauważalne. Sądzę, że w zaciszu domowym komedia zrobiłaby na mnie lepsze wrażenie.



"Poskromić playboya" nie ma w zasadzie żadnych wartości czy to artystycznych, czy to intelektualnych, czy wreszcie czysto estetycznych. Historia podrywacza i zranionej kobiety opowiedziana została z finezję rzeźbiarza, który struga w drewienku przy użyciu młota pneumatycznego. Nie dziwię się tym wszystkim, którzy mają o filmie jak najgorsze zdanie. Ale choć przyznam im rację, kiedy zaczną wymieniać kolejne wady obrazu, to jednak sam nie potrafię go skreśli. Powodem takiego stanu rzeczy jest obsada, która składa się bądź to z osób, które lubię, bądź też z takich, co do których mam sentyment za sprawą seriali telewizyjnych, w jakich występują. Cała obsada jest urocza, przesympatyczna, a miejscami nawet zabawna. I choć nie bardzo mieli co grać, to jednak podobało mi się to, jak grają. Dlatego też koniec końców pozostały mi po seansie pozytywne wrażenia.

Ocena: 5

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)