All Cheerleaders Die (2013)

Wiele sobie po tym filmie obiecywałem. Z tego, co o nim wcześniej słyszałem, sądziłem, że będzie to idealnie pode mnie szyta campowa produkcja nabijająca się na potęgę na horrory rozgrywające w liceum. I choć rzeczywiście taka jest idea, to niestety z realizacją wypada gorzej.



Niby wszystko w "All Cheerleaders Die" jest zrobione zgodnie ze sztuką. Mamy więc tytułowe czirliderki, które pod wpływem lesbijskiej wiedźmy zostają wskrzeszone i zmieniają się w zombie. Ich wrogiem jest mięśniak, gwiazda futbolu, w wolnych chwilach sadysta, damski bokser, a czasem nawet gwałciciel. Gdzie więc twórcy popełnili błąd? Chyba w tym, że nie pozwolili poszczególnym pomysłom zaistnieć. Za mało jest scen z życia nastoletniego zombie. Jeszcze mnie jest sekwencji, które mogłyby pokazać, dlaczego powinniśmy nienawidzić Terry'ego, ale zarazem dlaczego tylko on może stanąć do walki z dziewczynami gustującymi w ludzkim mięsie. Za mało jest tu campu, humoru i przemocy. Za dużo pomysłów, z którymi nic nie zostało zrobione.

Ocena: 4

Komentarze

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

Tonight I Strike (2013)