Monsters (2015)

Współczuję reżyserowi. "Monsters" bowiem, zupełnie bez winy jego twórcy, sprawia wrażenie wtórnego. A przez to zwroty akcji kompletnie nie zaskakują. I dziwiła mnie jedynie całkowita obojętność, z jaką finalną konkluzję przyjąłem.



Gdy tylko zorientowałem się, że dziewczyna jest jedyną osobą, która nie wychodzi z pomieszczenia, rozwój fabuły był oczywisty. W ostatnim czasie powstało bowiem kilka podobnych filmów. Reżyser co prawda wprowadza drugi twist. Ale jest on naturalnym rozwinięciem pierwszego, więc również niczego niespodziewanego nie doświadczyłem. Na domiar złego gra aktorów tylko zwiększała moją podejrzliwość co do fabuły zamiast usypiać moją czujność. Parę lat temu zapewne bardziej by mi się spodobał.

Ocena: 5

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Blackhat (2015)