Swim Little Fish Swim (2013)

Ten film leżał długo, zanim po niego sięgnąłem. I teraz, kiedy go obejrzałem, zupełnie nie rozumiem, dlaczego chciałem go zobaczyć. To było prawie traumatyczne przeżycie.



Oczywiście przesadzam. Żeby być traumatycznym przeżyciem, musiałby najpierw wywołać u mnie jakieś emocje. Tymczasem historia małżeństwa na rozdrożu i młodej artystki próbującej wyrwać się z cienia matki jest tak nudna, że było mi obojętne, co się z nimi wszystkimi stanie. Banalne relacje, pozornie ekscentryczni bohaterowie, którzy byli jedynie niedopracowanymi konceptami postaci zaludniających nowojorską bohemę, wszystko to buduje pozbawiony wyrazu i oryginalności świat, którego nie miałem ochoty poznać. Jakie szczęście, że film jest krótki.

Ocena: 3

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)