A Song for Your Mixtape (2016)

Ten film ratuje muzyka. Lubię piosenkę SOHN "Lessons", która z samymi obrazami filmu współgra nawet całkiem nieźle. Dlatego też moja ocena jest nieco zawyżona.



Niestety nie kupiłem samego konceptu filmu. To całe gadanie z offu wydało mi się niepotrzebne. A w każdym razie irytujące obfitością słów. Mnie rzecz przypadłaby bardziej do gustu, gdyby słów było mniej, za to zostały lepiej dobrane i wypowiedziane w takich momentach, by robiły największe wrażenie.

Byłem też mocno zdziwiony planszą informującą o tym, do kogo się powinny zgłosić osoby myślące o samobójstwie. Przecież nie one są odbiorcami docelowymi "A Song for Your Mixtape". Chyba że ideą stojącą za filmem było wzbudzenie poczucia winy u osób myślących o zabiciu się. Ale wydaje mi się to bardzo wątpliwe.

Ocena: 5

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Blackhat (2015)