Sing (2016)

Przez większość filmu nie sądziłem, że "Sing" przypadnie mi do gustu. Na początku ma za dużo postaci, fabuła zaś prowadzona jest zbyt liniowo. W efekcie jest to filmik mało wciągający i bardzo przewidywalny. Irytowało mnie też to, że większość piosenek prezentowana jest w bardzo krótkich fragmentach. Oczywiście zdaję sobie sprawę z pragmatycznych powodów takiej decyzji, co jednak nie zmienia mojej oceny.



Jednak ostatni akt bardzo mnie zaskoczył. Twórcy zatrzymali się na bohaterach, którzy w końcu mogli zaśpiewać piosenki od początku do końca. Większość utworów wybrano idealnie. To wystarczyło, żeby "Sing" zmienił się w moich oczach nie do poznania. Może i zrobiło się trochę zbyt słodko i uroczo, ale biorąc pod uwagę wcześniejszy chaos i emocjonalną pustkę, to było dokładnie to, czego film potrzebował.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)