Our Family Wedding (2010)

Ten film miałem sobie darować. Kiedy jednak zobaczyłem jego ocenę na IMDb (2,3) zmieniłem zdanie. Coś o tak nędznej nocie zaintrygowało mnie. Spodziewałem się więc straszliwej kaszany i niestety rozczarowałem się. Film choć nędzny nie zasłużył na aż tak niską notę.


Podstawowy problem film to brak poczucia humoru jego twórców. Owszem, jest kilka zabawnych momentów, ale nawet te sceny zdają się wymuszone i naciągnię. Trudno nie śmiać się z kozy, ale najbardziej absurdalne w tej scenie jest to, że w ogóle jest w niej jakaś koza.

Żal mi aktorów, z których większość gra na co dzień w telewizji. Ten film mógł stać się ich przepustką do kina. Niestety reżyser więcej im obiecał, niż był w stanie dostarczyć. I teraz będzie im ciężko zdobyć drugą szansę. Nawet Whitaker musiałby się mocno napracować nad poprawą reputacji, gdyby nie prosty fakt, że nikt (lub prawie nikt) tego filmu nie obejrzał. Choć po prawdzie jego postać radiowca, kobieciarza o bardzo analnej osobowości, była całkiem fajna.

Ocena: 4

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Nurse 3-D (2013)