I, Anna (2012)

Po czym poznać dobrego policjanta? Po tym, że jest na tropie sprawy nawet o tym nie wiedząc.


Bernie Reid spotkał Annę po raz pierwszy w windzie. Od razu wpadła mu w oko. Ale bardzo długo mylnie odbierać będzie zainteresowanie nią jako wynikające z potrzeby bliskości. Tymczasem zareagował na odczucia "szóstego zmysłu". Choć nie miał o tym pojęcia, wyczuł tragedię i jak pies podążył tropem. A że przy okazji było w tym coś jeszcze? Można to nazwać korzystnym efektem ubocznym. Choć nie jestem do końca pewien, czy "korzystny" to dobre określenie.

Ciekawy film, ale jak na mój gust nieco zbyt histeryczny. Dodatkowo reżyser stara się plątać narrację, ale tak naprawdę jedynie pozoruje wysoki poziom skomplikowania. Historia jest aż nazbyt oczywista od samego początku. A była okazja, by ją naprawdę zamieszać i zagrać na oczekiwaniach widza. Niestety tak się nie stało.

Ocena: 6

Komentarze

  1. Widzę, że jesteś na bieżąco z repertuarem Cinemaxu. A ja się na Cinemas obraziłam, bo podprowadzono mnie przy zawieraniu umowy, byłam pewna, że zawieram ją z na stałe z tym kanałem, a tymczasem okazało się, że dostałam go na 2 miesiące (może 3), a po ich upływie znowu miałam zgłosić się i płacić od nowa, wiekszą kwotę. To ja mam ich gdzieś, mogę żyć bez niego. trochę mi żal, bo czasem lecą super filmy, ale trudno, mam mnóstwo innych do oglądania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna umowa. Ja na szczęście nie miałem takich problemów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Nurse 3-D (2013)