Friends with Kids (2011)

Aż trudno w to uwierzyć, biorąc pod uwagę liczbę komediowych gwiazd w tej produkcji, ale "Single od dziecka" to bardzo, ale to bardzo przeciętny film. Bazuje na wymęczonej formule i prawie wcale nie jest zabawny. Pozostaje tylko sympatyczna główna para i nic więcej. To wystarczyło, by mnie nie zanudzić na śmierć, ale nie ulega dla mnie żadnej wątpliwości, że zmarnowano olbrzymi potencjał.


Przez brak komediowych scen, które odwróciłyby moją uwagę, to, na czym najbardziej skupiłem się, jest to, jak bardzo tego rodzaju komedie są niesprawiedliwe dla trzecioplanowych bohaterów. Pojawiają się jako alternatywna druga połówka głównych bohaterów tylko po to, by wzbudzić zazdrość, zrozumienie w bohaterach tego, co tracą. Przez to, jak znikają albo jak na siłę przypisuje im się nagle jakąś skreślającą ich wadę, jest mi ich zawsze żal. I tak jest też tutaj. Postać grana przez Burnsa nie zasłużyła na los, jaki zgotowali jej twórcy.

Ocena: 5

Komentarze

Chętnie czytane

Hvítur, hvítur dagur (2019)

One Last Thing (2018)

The Sun Is Also a Star (2019)

Les dues vides d'Andrés Rabadán (2008)

Paradise (2013)