Small Fry (2011)


Ups, zupełnie zapomniałem, że przecież przed "Muppetami" widziałem krótkometrażówkę "Toy Story". Dobra, czas nadrobić to niedopatrzenie.


Nie jestem fanem serii "Toy Story". Zresztą Pixar w ogóle nie jest moim ulubionym studiem animacji. Doceniam ich techniczny warsztat, a nawet dbałość o dobre scenariusze, ale jak dla mnie ich kreskówki są zbyt sterylne. Są jak telewizory LCD czy plazmy: obraz krystalicznie czysty ale zarazem ostry jak żyletki, że mi po prostu skóra cierpnie.

Jednak krótkometrażówki Pixara zazwyczaj były na wysokim poziomie. "Zestaw pomniejszony" niestety tej tradycji nie podtrzymuje. O ile trzyma niezły średni poziom, o tyle w porównaniu z innymi shortami Pixara wypada po prostu blado. Pomysł fabularny był całkiem dobry, ale nie został zrealizowany. W rezultacie najbardziej podobała mi się lista menu na końcu.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)