My Sassy Girl (2008)

Nie potrafię dokładnie wskazać, co w tym filmie nie wyszło. Wiem jednak, że coś nie wyszło. Miało być zabawnie, było nudnie. Miało być efektownie, wyszło efekciarsko. Te sztuczki montażowe zupełnie do mnie nie przemówiły. Przez większość filmu się nudziłem. Dopiero końcówka do mnie dotarła i naprawdę się wzruszyłem. Niestety emocje przyszły trochę za późno, by cokolwiek zmienić.


Jedyna, co mnie w tym filmie zainteresowało, to Jesse Bradford. Przypomina mi on zabawkę Potato Head. A jednak ma w sobie pewien urok. Jest jak młody Matthew Broderick i obawiam się, że czeka go podobne balansowanie na granicy gwiazdorstwa, zanim wpadnie w odmęty kina klasy B.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)