First Period (2013)

Wow! Po "First Period" sięgnąłem licząc na głupawą komedyjkę. Chciałem po prostu miło i niezobowiązująco spędzić czas. Po filmie, w którym dwie główne żeńskie role grają mężczyźni, a całość stylizowana jest na kino licealne z lat 80. ubiegłego wieku, naprawdę nie spodziewałem się zbyt wiele. Ależ byłem w błędzie!



Już pierwsze minuty pokazały, że Charlie Vaughn i Brandon Alexander III nie zamierzają się z widzami cackać. Jeden genialnie zabawny dialog gonił następny. Nie było ani chwili oddechu. Twórcy doskonale czują klimat lat 80. i kina o nastolatkach, wzmocnili kluczowe elementy i stworzyli coś oszałamiającego. Czyste szaleństwo pełne ostrych żartów, bardzo często balansujących na granicy dobrego smaku. Brandon Alexander III i Dudley Beene w rolach Cassie i Maggie są żywiołem, którego nic nie powstrzyma. A drugi plan przecież jest równie udany. Wielokrotnie płakałem ze śmiechu. Nawet niektóre sceny usunięte były przezabawne.

Co prawda w końcówce tempo trochę siadło. Twórcy najwyraźniej wystrzelali się z najlepszych gagów. Ale na szczęście nie utracili poczucia humoru kompletnie, więc jakoś to przebolałem.

Ocena: 8

Komentarze

  1. Dżizes... No nie wiem Torne :) Nie mam prawa się wypowiadać, bo nie widziałem... Zwiastun jednak wygląda jak zlepek gagów dwóch niedorozwiniętych youtuberów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego właśnie oczekiwałem. Tymczasem przez pół filmu pokładałem się ze śmiechu.

      Usuń
    2. Właśnie, nie wiem czy ci ufać... Dałbyś cytat to od razu byłoby lepiej (bo tylko taki humor jest, tak?)

      Usuń
    3. @Garret Widzę, że masz podobne odczucia po obejrzeniu zwiastuna :):)

      Usuń
    4. Nie oglądałem. Ale mam różne przejścia z poleceniami torne, równie często nadajemy na innych falach. Ale film mam na Netflixie (tamtejsza ocena - 1/5 :>), więc już mogę w każdej chwili sprawdzić... chociaż to chyba nie nastąpi szybko. Ale postaram się włączyć pierwsze parę minut do końca tygodnia by zobaczyć, co się tam dzieje.

      Usuń
    5. Szczerze, to ja sobie też bym w kwestii komedii nie wierzył :) Czasem śmieszą mnie bardzo dziwne rzeczy.

      Usuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

The Sun Is Also a Star (2019)

Paradise (2013)