Search Party (2014)

Thomas Middleditch i T.J. Miller to oczywiście gwiazdy "Doliny krzemowej" – jednego z lepszych seriali komediowych ostatnich lat. Musiałem więc obejrzeć i film, w którym obaj wystąpili. Wiele się po "Niezłym Meksyku" nie spodziewałem, więc nie jestem rozczarowany.



Film nie grzeszy oryginalnością czy inteligencją. Jeden z bohaterów zostaje oskubany w Meksyku i zostawiony goły na pastwę losu. Dwójka jego przyjaciół musi go odnaleźć i pomóc mu odzyskać narzeczoną, która zwiała mu sprzed ołtarza. To, co następuje później jest serią absurdalnie głupich ekscesów, które – o dziwo – są jednak zabawne. I to nie tylko dlatego, że trójka bohaterów szaleje na ekranie dodając wszystkiemu dynamiki. Niektóre ze scen są naprawdę zabawne (jak choćby cała sekwencja ze złodziejami nerek czy piosenka ślubna, którą zresztą umieściłem poniżej). Twórcom udało się mnie też kilka razy zaskoczyć, jak choćby widokiem rzygającego osła – to było naprawdę coś, czego wcześniej nie widziałem na ekranie.


Przy całej swojej głupawce "Niezły Meksyk" okazał się bardzo przyjemną rozrywką. Nie będę jej chciał powtórzyć, ale cieszę się, że raz film obejrzałem.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

The Entitled (2011)