Sólo química (2015)

No cóż, nie jest to z całą pewnością film, który zmieni moje życie. Za dwa miesiące pewnie w ogóle nie będę pamiętał, że go widziałem. To jednak wcale nie znaczy, że żałuję, że go obejrzałem.



"Ty tylko chemia" jest po prostu przyjemnym filmidłem jakich wiele. Ana Fernández jest urocza, nawet w scenach, w których robi z siebie totalną idiotkę. Rodrigo Guirao Díaz jest nieprzyzwoicie wręcz przystojny i dobrze to przed kamerą prezentuje. W filmie jest sporo zabawnych momentów i trochę za mało (jak na mój gust) wzruszających. Początek ostatniego aktu trochę zgrzyta, bo twórcom nie udało się gładko przejść do właściwego wątku miłosnego.

Jednak mnie film przekonał do siebie grą Rossy de Palmy. Jest zaledwie w kilku scenach, ale jakież są to sceny! Dzięki niej "To tylko chemia" nabrało charakteru.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

The Entitled (2011)