Super Troopers 2 (2018)

Gdyby ktoś kiedyś zapytał mnie, dlaczego lubię Broken Lizard, to miałbym spore problemy z odpowiedzią. Ich filmy wcale nie należą do najzabawniejszych, najbardziej absurdalnych i pojechanych po bandzie, jakie widziałem, Szczerze, to plasują się gdzieś po środku komediowego peletonu. A jednak mam do Broken Lizard słabość. Im więcej czasu mija od obejrzenia przeze mnie któregoś z ich filmów, z tym większym sentymentem go wspominam.



Nie inaczej zapewne stanie się ze "Strażą miejską 2". Jeśli chodzi o poziom zwariowania czy śmieszności, to pozostawia dużo do życzenia. Choć na papierze wypada całkiem udanie. Pomysł na kanadyjski burdel, scena z niedźwiedziem, bohaterowie udający kanadyjskich policjantów. Niby wszystko to jest w porządku, a jednak nie śmieszyło mnie aż tak bardzo, jak powinno.

Nie wątpię jednak, że za rok, dwa lata, będę "Straż miejską 2" wspominać z sympatią. Bo też ma on w sobie, jak wszystkie filmy Broken Lizard, jaką pozytywną energię, która nie przekłada się na śmieszność poszczególnych gagów, za to jej śladowa ilość zostaje ze mną na zawsze.

Do tego "Straż miejsca 2" ma u mnie plus za scenę otwierającą, a także z napisów końcowych. Tę ostatnią musieli widzieć twórcy "Deadpoola 2", dość jednoznacznie kojarzy się bowiem z ich pomysłem na "Był sobie Deadpool".

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)