Drunk Parents (2019)

Fredowi Wolfowi najwyraźniej bardzo spodobał się "Dom wygranych". Musiał być pod tak wielkim wrażeniem, że postanowił nakręcić własną wariację tamtej komedii. Kiedy jednak nieśmieszny film staje się inspiracją, to efekt może być łatwy do przewidzenia.



"Imprezowi rodzice", jak "Do wygranych", opowiadają o małżeństwie, które straciło kasę i teraz musi jakoś zdobyć pieniądze na pokrycie długów. W przeciwieństwie jednak do tamtej komedii, tu jest znacznie grzeczniej i mniej brutalnie. Humoru też jest jakby mniej.

Co prawda w pierwszej połowie filmu jest kilka momentów, gdzie można się zaśmiać lub przynajmniej uśmiechnąć (mnie najbardziej spodobały się wymiany zdań pełne odniesień do popkultury). Im dalej, tym było jednak smutniej, nudniej i nieprzyjemnie ckliwie.

Wolf pokazał się tu ze swojej najgorszej strony, czyli nakręcił rzecz na poziomie "Króliczka" i scenariusza "Jeszcze większych dzieci". Nie zaskoczył mnie więc w pozytywny sposób, ale też nie mogę powiedzieć, że nie byłem przygotowany na żenująco nieśmieszny poziom całości. Dałem się skusić obsadzie, ale nawet ona nie była w stanie osłodzić mi czasu spędzonego w kinie.

Ocena: 2

Komentarze

Chętnie czytane

Hvítur, hvítur dagur (2019)

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

Funkytown (2011)