המוסד (2019)

Po film ten sięgnąłem nieco z przypadku. Nic o nim praktycznie nie wiedziałem. Dlatego też zaskoczenie, jakie mi sprawił, było olbrzymie. "Mosad" zrobiony jest w duchu najbardziej szalonych komedii sensacyjnych jak "Ściśle tajne", "Naga broń" czy "Johnny English".



I nie są to wyłącznie porównania przez analogię. "Mosad" spokojnie może stanąć obok tych komediowych tuzów i nie będzie się miał czego wstydzić. Absurd, szalone pomysły sprawiały, że co chwilę wybuchałem głośnym śmiechem. A że o filmie nic nie wiedziałem, to początek po prostu rozłożył mnie na łopatki.

Niestety efekt nowości z czasem wyparował i wtedy już film nie bawił mnie równie mocno. Zresztą zakres żartów też okazał się węższy niż początkowo myślałem. "Mosad" łapie więc zadyszkę, ale na szczęście niezbyt poważną i do samego końca miewał momenty pierwszorzędnej zabawy.

Ocena: 7

Komentarze

Chętnie czytane

Hvítur, hvítur dagur (2019)

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

Tonight I Strike (2013)