Barb and Star Go to Vista Del Mar (2021)

Reprezentowany przez "Barb i Star" humor ostatnio nie wypadał w moich oczach zbyt dobrze. "Holmes i Watson" oraz "Amerykanin w marynacie" były fatalne. Najwyraźniej do trzech razy sztuka, bo ten film już potrafił mnie rozśmieszyć.



Wiig i Mumolo stworzyły świetny tandem. Doskonale czują ten specyficzny rodzaj humoru, jakiego w "Barb i Star" jest pełno. Potrafią go zaprezentować w taki sposób, by naprawdę śmieszył, co nie jest prostą sztuką. Źle podany nie tylko nie bawi, ale wręcz męczy i drażni. Tak właśnie było z "Holmesem & Watsonem" oraz "Amerykaninem w marynacie". Aktorki były też w stanie zarazić mnie swoją energią i entuzjazmem. Naprawdę nieźle bawiłem się oglądając je w akcji.

Ale prawdziwą gwiazdą filmu jest Jamie Dornan. Udowodnił, że też czuje ten humor. I to sceny z jego udziałem rozśmieszyły mnie najbardziej. Jak choćby piosenka o mewach, która jest tak absurdalna, że nie powstydziłoby się jej The Lonely Island. Po tym występie Dornana liczę na więcej komedii z jego udziałem.

Ocena: 6

Komentarze

Chętnie czytane

Daddy's Home 2 (2017)

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

Home (2016)