Virados do Avesso (2014)

Matko jedyna, co to było?! Naprawdę rzadko zdarza mi się obejrzeć film tak koszmarnie zły, że nie znajduję w nim nawet okruchów pozytywów. Ta portugalska "komedia" to koszmar.



Wziąłem komedię w cudzysłów, bowiem jedynie domyślam się, że wszystko, co widziałem na ekranie miało być dla żartu. Są tu elementy rodem z "Benny Hilla" i "Jasia Fasoli", które identyfikuję jako komediowe. Problem w tym, że oglądając "Virados do Avesso" w żadnym momencie nie było mi do śmiechu. Przerysowane zachowania bohaterów, interakcje rodem z żenujących kabaretonów składały się na widowisko, od którego nie mogłem wyjść ze zdumienia. Nie potrafię zrozumieć, jak ktokolwiek był w stanie uznać, że te sceny są zabawne.

Oczywiście nieudane żarty mogła zamaskować interesująca historia lub ciekawi bohaterowie. Fabuła ma - owszem - niezły punkt startu, ale na tym koniec. Nie ma za to rozwinięcia, a co za tym idzie nie ma niczego, co mogłoby mnie zainteresować. Bohaterowie są karykaturami, więc trudno się do nich zbliżyć na tyle, by ich problemy mogły choć trochę wciągnąć mnie w ten film.

W efekcie nic nie broni "Virados do Avesso". Nie pojmuję, dlaczego chciałem go obejrzeć.

Ocena: 1

Komentarze

Chętnie czytane

Daddy's Home 2 (2017)

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

Home (2016)