The Tourist (2010)

Oglądanie "Turysty" przypomina próbę delektowania się wykwintnym daniem mając ostry katar. Niezależnie od starań kucharzy i tak wszystko pozbawione jest smaku, mdłe i nijakie. Pozostaje tylko cieszenie się pięknym widokiem, kiedy danie zostaje podane na talerzu misternie ułożone i udekorowane.


Fabuła jest mocno przeciętna. Nie ma jej nawet co porównywać z francuskim oryginałem. Gry aktorskiej nie ma tu prawie w ogóle, za to bez liku jest gwiazdorskich manieryzmów. Depp sprawia chwilami wrażenie, jakby zapomniał, że nie jest już na planie "Piratów z Karaibów", zaś Jolie znów katuje nas udawanym akcentem. Za to jej kostiumy leżą na niej perfekcyjnie, a i Wenecja wygląda jak z najlepszej reklamówki biura turystycznego.

Biedny reżyser "Życia na podsłuchu". Wyprawa do Hollywood na pewno nie poprawiła jego artystycznych umiejętności.

Ocena: 5

Komentarze

  1. Całkiem niedawno oglądałem "Turystę" i "Wybuchową parę". Do obu filmów podszedłem z takim samym nastawieniem, czyli oczekując czegoś lekkiego i przyjemnego. Czegoś przy czym można odpocząć jednocześnie dobrze się bawiąc. Po dwudziestu paru minutach jednak z Turysty, zrezygnowałem. A drugi film bardzo przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja już wolę, mimo wszystko, Turystę. Jolie i Depp bardziej do swoich ról pasowali niż Cruise i Diaz. Wybuchowa para się dobrze zapowiadała, ale potem stała się nudna, Turysta od początku do końca trzyma ten sam przeciętny poziom

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

היום שאחרי לכתי (2019)

The Entitled (2011)

Son of a Gun (2014)

Non accettare i sogni dagli sconosciuti (2015)

Security (2017)