Frozen Fever (2015)

Jestem wielkim fanem "Krainy lodu". Ale najwyraźniej lubię ten film z zupełnie innych powodów niż większość widzów. Przekonałem się o tym oglądając "Gorączkę lodu".



W zasadzie jedynie same postaci wyglądały znajomo, cała reszta odległa jest od oryginału o lata świetlne. "Gorączka lodu" jest zrobiona bez polotu, bez pomysłu, bez klimatu. Nawet malutkie bałwaniątką wypadają kiepsko. A już piosenka jest po prostu słaba. Ze zdumieniem przecierałem oczy. Tak słabej krótkometrażówki Disneya już dawno nie widziałem.

"Gorączka lodu" to przykład najbardziej żenującej formy odcinania kuponów od wielkiego sukcesu. W sumie żałuję, że ją zobaczyłem.

Ocena: 4

Komentarze

  1. Dobrze, że to napisałeś, bo chciałam zacisnąć zęby, pójść na "Kopciuszka" byle zobaczyć "Gorączkę". "Krainę Lodu" widziałam jakieś 9 razy i nie zamierzam na tym poprzestać. Szkoda, że słabo, cieszyłam się jak dziecko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko radzę obejrzeć. Sądząc po ocenach "Gorączka lodu" jednak większości się podoba.

      Usuń

Prześlij komentarz

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

Paradise (2013)

Tracks (2013)

After Earth (2013)

Tonight I Strike (2013)