La tapette (2016)

Symbolika wykorzystana przez Ricky'ego Mastro przerosła moje możliwości analityczny. To, co zobaczyłem był dla mnie po prostu pozbawione sensu.



Z jednej strony mamy pokazane życie niezbyt wiernego geja (widzimy go z dwoma facetami, z czego jeden jest chyba jego partnerem, a drugi z całą pewnością nim nie jest). Z drugiej strony w snach bohater widzi kobietę o imponujących umiejętnościach wyginania swojego ciała, która zajada ser wyciągany z pułapek na myszy. Słowo, które oznacza pułapkę na myszy, ma sporo slangowych znaczeń, które zostały wyjaśnione na wstępie filmu. I to właśnie wywołuje moje niezrozumienie.

Nie potrafię ocenić, czy ten film to po prostu prezentacja oczywistości, wizualizacja tego, czego definicja zaprezentowana została na wstępie, czy może jest to tak głęboka i wieloznaczna przypowieść, że jej sens po prostu mi umknął.

"La tapette" jest więc dla mnie bełkotem, który pozostawił mnie całkowicie obojętnym na to, co widziałem.

Ocena: 3

Komentarze

Chętnie czytane

One Last Thing (2018)

After Earth (2013)

Hvítur, hvítur dagur (2019)

Paradise (2013)

Tracks (2013)